donderdag 10 juli 2014

Nieuw




Hallo allemaal,


Mijn naam is Amal en welkom op Beautyyqueenn !
Dit is een blog waar niet alleen maar tips op komen te staan maar waar ik ook regelmatig een review over producten op zal zetten.
Hier zal ik onderwerpen gaan bespreken die niet alleen op gezichtsverzorging gericht is maar ook op: haar, fashion, nagels en nog veel meer..
dus de blog zal niet eenzijdig zijn.


Ik wil de posts die hier geplaatst worden ook iets van uit de Arabische landen meegeven omdat er veel nederlandse bloggers zijn maar niet echt veel Marokkaanse, waar ik wel naar opzoek was.


Hoe vaak en rond welke tijd kunnen jullie posts verwachten? 


Elke zaterdag en zondag om 15:00 zal er een post online komen te staan. doordeweeks zou er wel wat online kunnen komen maar dan zijn het kleine posts tussendoor.


Hoop dat jullie nu wat meer weten over wat de blog inhoud en dat jullie vaker een kijkje op de site zullen nemen.


M3a salama, 

Amal,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten